×

Последни коментари:
Виж още
Филтрирай по: или създай свой
Пещера Венеца край Орешец, близо до Белоградчик - Sunrising Life

Вторият и третият ден от разходката ни в района на Белоградчик беше посветен на посещаване на някои пещери в района. Единия ден се разходихме в Магурата, а на следващия отидохме до пещера Козарника и влязохме в пещера Венеца. В Северозападна България има наистина много красиви и не...

Прочети още
Любимият ми тъкан слинг - Catch a Rainbow на марката Woven Wings - Sunrising Life

Да си призная, откакто малкия се роди, бяг хвърлила око на слинговете на Woven Wings. Много исках да добавя в сташа си някой нов слинг и ето, че желнието ми се сбъдна. В тази статия щ...

Шишманово кале - разходка до крепостта на час от София - Sunrising Life

Преди няколко дни решихме да отидем да запознаем бебето с прабаба му, която живее в Самоков. Искаше ни се освен гостуването на баба да се разходим и до някое местенце, което не сме посещавали. Прочетох за различни забележителности около Самоков и в крайна сметка се сп...

Протеинови палачинки за закуска - Sunrising Life

Обожавам палачинки! В последните месеци не ми остава много време да правя такива, но при всеки удобен случай правя палачинки. Вчера беше един от тези удобни случаи, когато Пепи нямаше ангажименти и реших да приготвя палачинки за закуска. Имам чувството, че всеки път се получават различни и вкусни. Вчерашните са палачинки без млечни продукти. Необходими продукти 1 ч. л. ...

Има живот и след децата - Sunrising Life

Днес приспах децата, както всеки ден и седнах да работя по блога. Много исках да напиша нещо, но сякаш все не ми идваше темата. Седях си спокойно, разглеждах разни неща, но едно ми се въртеше в главата – колко много се промени животът ни след като се появиха децата. И понеже ...

Смути с плодове и гъби шийтаке - Sunrising Life

В последно време се стремя да опитваме нови и различни полезни неща. Чета една наистина невероятна книга, която ми отваря очите за доста неща. От там дойде идеята да се снабдя и с гъби шийтаке под формата на прах. Слагам ги в сутришните смутита и вкусът им не се усеща, но ползите от тях са многобройни. Отделно, в трите дни, които прекарахме на морето ходехме до едно местенце да закусваме смути. Там открихме...

5 забележителности край Тетевен, които да посетите - Sunrising Life

Още докато бях бременна с малката, малко преди да родя, имахме път към Тетевен. Тогава сякаш за пръв път се срещнахме с красивата природа на Тетевенския балкан. Самото градче е малко и много китно, а...

Ревю на многократни пелени Milovia - Sunrising Life

Търпеливо изчаках малкия да стане на 2 месеца и започнах да използвам и с него многократни пелени. Този път реших да се снабдя в повече бройки, за да ми е по-спокойно и да съм сигурна, че винаги ще имам чисти пелени. С Рая използвах многократни пелени и още тогава се зароди любовта...

Ревю на минималистични обувки Wildling - модели Tanuki Umi и Dormouse - Sunrising Life

Home ЛайфстайлЛайфстайл Ревю на минималистични обувки Wildling – модели Tanuki Umi и Dormouse В последните месеци се запознах доста с ползите от босото ходене и заземяването. Чак от време на време се чудя как не съм стигнала до тази информация по-рано. В крайна сметка, всяко нещо се случва навреме – нито...

Кюфтенца от нахут - Sunrising Life

Днес сутринта, станах малко по-рано от обикновено и бях решила да сготвя за 2-3 дни напред, така че да не се з...

Забележителности в Панагюрище - Sunrising Life

Преди известно време, решихме да отидем да разгедаме някои забележителности в Панагюрище. Имахме малко работа в града, след което се отдадохме на разходка. Започнахме с мемориален комплекс „Априлци", разгледахме Исторически музей в Панагюрище, а ...

Силата на подсъзнанието - д-р Брус Липтън - Sunrising Life

Започнах да чета „умни книжки", когато бях доста малка. Провокирана от различни истории, кои...

Заземяване - лечебната сила на Земята - Sunrising Life

Още в древността хората са били дълбоко свързани с Земята (Гея). В нашето съвремие обаче, хората сме много самостоятелни и всеки мисли само и единствено за себе си. Някои забравят, а други не искат дори да приемат, че всички сме част от едно цяло. От една и съща природа. Всички сме съставени от един и същи материал и когато започнем да мислим колективно и осъзнаем, че заедно сме по-силни, тогава светът ще ...

Мини палачинки за деца с ядки и банан - Sunrising Life

Откакто бебето се роди се опитвам да съчетавам множество ангажименти. В това число и да приготвям на Рая вкусни и здравословни храни, които да не отнемат много време. Едно много добро импровизирано попадение са мини палачинки за деца, които случайно направих. В една купа с ядки бяха останали по няколко бадема, малко кашу и лешници, а също и различни сушени плодове. С е...

Домашен сладолед с ягоди и банан - Sunrising Life

В последно време съм луд фен на сладоледа. Всеки ден, независимо какво е времето – студено или топло, аз мога да ям сладолед. Днес най-накрая реших да опитам да си направя домашен сладолед. Необходим...

Защо избрах домашно раждане и за двете си деца - Sunrising Life

Дълго време избягвах да пиша и говоря по тази тема, но ето че най-накрая дойде и моментът,   в който да пиша и за това. За мен раждането е изключително лично преживяване – преживяване на майката, бебето и не на последно място бащата. За жа...

Тепетата в Пловдив - Sunrising Life

Сигурна съм, че няма да ви изненадам като кажа, че Пловдив е известен из целия свят като Градът на тепетата. Още в миналото е бил наричан като Града на седемте хълма. От много векове насам броят на хълмовете е променлива. Към момента се смята, че официално в града има 6 тепета. Три от тях са в Стария град, известни още като Трихълмието – Небет тепе, Таксим тепе и Джамбаз тепе. Другите 3 тепета са – Бунарджика...

Ползи от лимона - Sunrising Life

От доста време насам не съм писала статия от подобен тип. Буквално преди дни, Пепи прави фотосесия на едни лимони и от там ми дойде и вдъхновението да напиша малко повече за този интересн цитрусов плод, наречен ЛИМОН. У дома почти не оставаме без лимони в хладилника, защото всяка сут...

9 забележителности в Родопите - Sunrising Life

В последно време обсъждаме идеи за разходка в Родопите. Започнах да правя проучвания къде да отидем и установих, че всъщност сме били на доста места в тази планина. Освен, че си направих списък с места, които да посетим като се постопли времето и се раззелени навън, направих и един с местата, на които сме били. Пре...

Примерът, който даваме като родители изгражда децата ни - Sunrising Life

Да бъдеш родител е може би едно от най-отговорните неща, пред които човек бива изправен. Да отгледаш и възпиташ дете, което да е силно, уверено в себе си, без комплекси и страхове всъщност не е толкова лесно, колкото си мислим. Може би в началото ...

Как да бъдем щастливи - Sunrising Life

Щастието е изключително относително понятие. Днес съм леко по-философски настроена и за това реших да седна и да изпиша разсъжденията си или...

3Key Rooms - стаи на загадките в София - Sunrising Life

Буквално преди броени дни имахме щастието да посетим за първи път „Escape room"  и бързам да напиша впечатленията си, докато съм още в емоцията и еуфорията от преживяването. Бяхме поканени от 3Key Rooms да посетим някоя от техните стаи. Предвид напредналата ми бременност, успяхме да се организираме доста бързо – уговорихме едната баба да гледа малката и се впуснахме в ново и неочаквано приключение. Имахме възможнос...

Хотнишки водопад и Хотнишка екопътека - подходящи за разходка с деца - Sunrising Life

От месеци насам с огромно нетърпение очакваме пролетта. Изминалата зима беше може би най-дългата и тягостна. После времето се затопли, но пък природата още не се ...

Крепостта Красен край Панагюрище - Sunrising Life

В един от последните дни на април, малко след като се бяхме върнали от разходката ни в района на Хасково, решихме да се отправим на ново пътешествие. Планувахме да се разходим за един ден до Панагюрищ...

Гложенски водопад край Тетевен - Sunrising Life

Бавно но славно изпълняваме нашия замислен отдавна Проект водопади – да посетим водопадите в България. Следващия водопад, който добавяме към списъка ни е Гложенски водопад, който се намира близо до Тетевен. Той е леснодостъпен водопад, а разходката до него спокойно може да се съчетае с посещение на приказния Гложенски манастир „Свети Георги Победоносец". З...

Еменска пещера в началото на Еменски каньон - Sunrising Life

Въпреки че коремът ми расте с пълна сила и почти не остана до раждането на бебето, с настъпването на пролетта, започнахме да пътуваме много. Бяхме планирали да откосчим и до някоя друга държава, но докато се ориентираме къде и как, преп...

Еменски каньон - разходка до водопад Момин скок по Еменска екопътека - Sunrising Life

Home ПътешествияБългария Еменски каньон – разходка до водопад Момин скок по Еменска екопътека Последните няколко дни прекарахме в село Емен и се разходихме из някои много красиви местенца в района. Толкова приятно си прекарахме, че бързам да разкажа, докато още ме държи еуфорията от разходките ни. Един от ...

Кюфтенца от леща и лапад на фурна - Sunrising Life

Преди няколко седмици за първи път ми хрумна да приготвя кюфтенца от леща. Получиха се много вкусни, но сякаш ми бяха леко сухи. Тогава си взех поука за следващия път, когато реша ...

Вила Армира - една от забележителностите край Ивайловград - Sunrising Life

В края на април имахме късмета да прекараме някоко дни в югоизточната част на България. Разходихме се до множество забележителности край Хаско...

Старият мост в Свиленград или мостът на Мустафа паша - Sunrising Life

През април месец имахме щастието да обиколим множество забележителности в района на Хасково. Прекарахме цели три дни, през които успяхме да посетим град Хасково, град Кърджали, Ивайловград и последния ден прекарахме в Свиленград. Несъмнено този район на България крие в себе си невероятни места, някои от които са доста известни, а други не ...

Шоколадови мъфини с рожков и какао - Sunrising Life

Да си призная, откакто съм бременна, а вече и към самия край, непрекъснато ми се яде сладолед. Имам чувството, че мога да живея само на сладолед. Днес имах време да се отдам...

Орехови палачинки за деца - Sunrising Life

От както малката се е родила и започнахме да я захранваме, се стремя вкъщи винаги да има нящо вкусно и домашно приготвено. Разнообразното и здравословно хранене е много важно за малките деца. Така започнах и да екпериментирам с различни неща в кухнята – докато се получи или докато се хареса. Последното,...

Александровската гробница и тракийското наследство в Източни Родопи - Sunrising Life

В първия ден от нашето Родопско приключение успяхме да посетим Александровската гробница и Музеят на тракийското изкуство в Източните Родопи. Както вече не веднъж споделихме, бяхме поканени да участваме инфо тур...

Каменната сватба край Кърджали - едно уникално място - Sunrising Life

През едно от последните ни пътувания, по време на което посетихме различни забележителности около Хасково и Кърджали, имахме късмета да стигнем и до един природен феномен – Каменната сватба. Въпреки опасенията на местните, че може да е кално и трудно достъпно, заради дъжовете от предишните нощи, решихме да опитаме да отидем и до там. От много време Каменната сватба ни беше в списъка с места, които много искаме да посетим и най-...

Тракийска куполна гробница край село Мезек - Sunrising Life

Част от тридневната ни разходка из различни забележителности в Източни Родопи, беше и посещението на Тракийската куполна гробница край Мез...

Узунджовска църква край Хасково - от джамия в църква - Sunrising Life

Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 По време на нашата разходка в района на Хасково, посетихме изключително интересни и красиви места. Едно от тези места е Узунджовската църква „Успение Богородично". След като се разходихме до Монуме...

Средновековна крепост край село Мезек - Неутзикон - Sunrising Life

Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 След множество музеи, църкви и различни забележителности, които посетихме в Източните Родопи, най-накрая дойде ред и на Крепостта край село Мезек. Тя е известна още и като Мезешка крепост или крепостта Неутзикон. Няма...

Монумент

Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 От поне година и нещо насам, Пепи ми говори, че иска да отидем в Хасково и да видим Монумента „Света Богоро...

Забележителности в Минерални бани, Източни Родопи - Sunrising Life

Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" – гордо кацнал на скалите… май 6, 2019 Както обещах, започвам по ред да разказвам за всички красиви места, които посетихме по време на инфо тура, на който ни поканиха от област Хасково...

Гложенски манастир

Гложенски манастир"Св. Георги Победоносец" - гордо кацнал на скалите в Предбалкана - Sunrising Life Г...

Забележителности в Източни Родопи, които видяхме за 3 дни - Sunrising Life

Преди няколко месеца бяхме поканени на инфо тур в област Хасково. Свързаха се с нас, с покана да се включим в опознавателен трип на района и няколко от общините в него. Както се досещате, не се и замислихме дал...

Каменните гъби край Кърждали - феномен на милиони години - Sunrising Life

По време на нашия трип в югоизточна България посетихме някои от забележителности в Кърджали и около града. Несъмнено в този район на страната ни има наистина много забележителности, които човек може да разгледа. Като започнем от по-известните и комер...

Яйце за сушилня - аналог на вълнени топки за сушилня - Sunrising Life

Наскоро ви разказах за най-новото си откритие – Яйце за пране. Заедно с него, реших да изпробвам още един продукт, който се предлага на пазара, а именно яйце за сушилня. По принцип използвах вълнени топки, чиято роля е да омекотяват прането и да подпомагат по-бързото изсушаване на дрехите. В последните години на пазара има множество продукти за сушилни – пластмасови топки за сушилни, гумени топки за сушилни, въл...

Няколко църкви, в София за разходка в свободното време - Sunrising Life

В един хубав пролетен ден, в който небето беше невероятно динамично, решихме да си направим една разходка из София. Много обичаме София, когато ул...

Как свалих килограмите от първата си бременност - Sunrising Life

Темата за килограмите е болна тема на много жени. Включително и на мен цял живот ми е била такава, докато не забременях. Много жени непрекъснато си задават въпроса „как да сваля килограми". Когато забременях за първи път и като виждах как циф...

Музей

Преди няколко месеца имахме щастието да се разходим в района на Велинград отново и да съчетаем СПА туризъм с активен такъв. За  няколко дни успяхме да разгледаме много ...

Етерични и базови масла - Sunrising Life

Откакто си взех семеейния пакет с етерични масла, се стремя всеки ден да чета по нещичко свързано с темата. Използването на етерични масла си е цяла наука. Те намират приложение навсякъде – в козметичните проду...

Яйце за пране - екологичен и чист продукт за пране - Sunrising Life

Започвайки тази статия, изпитвам силно въодушевление. Преди години за първи път прочетох статия за екологична алтернатива на препаратите за пране. Тогава така и не стигнах до това, може би защото не ми беше на дн...

Няколко екопътеки около София за разходка с деца - Sunrising Life

Усеща се вече, че пролетта е дошла. Ту пече слънце, ту се излива някой пороен топъл дъжд. За голямо щастие студените месеци отминаха и с природата сякаш и желанието ни за пътуване се събужда с нова сила. Пътуването с малко дете си е голямо предизвикателство, но определено не е невъзможно. В тази статия съм събрала няколко идеи з...

С какво храним децата си - Sunrising Life

Непрестанно съм свидетел на това как по всички градинки и площадки, малките деца си похапват различни неща. Пактетирани чипсове, солети, вафли, сокчета, желирани бонбони и какво ли още не. Дори не мога да изредя всичко. От друга страна в магазините всичко е така подредено, че именно ...

Zero waste или как да намалим боклука и да живеем природосъобразно - Sunrising Life

В последно време все повече ме занимава въпросът какво ще оставим след себе си и какво ще остане от планетата в обозримото бъдеще. Разсъждавайки върху тези екзистенциални въпроси, с всеки изминал ден започнах да виждам навсякъде малките крачки, които предприемат хор...

Роженски манастир „Свето Рождество Богородично“ - Sunrising Life

На първото пътешествие на малката имахме късмета да посетим Роженски манастир „Свето Рождество Богородично". Спомням си, че имахме доста голяма програма за няколко дни в района на Сандански. Успяхме да изпълним голяма част от нея. Пътуването беше уж с цел почивка, а всъщност накрая се оказа, че е от типа – активна почивка, защото през цялото време буквално не спряхме да обикаляме различни забележителности око...

Как се запознах с етеричните масла на doTERRA - Sunrising Life

Ето, че дойде време да ви разкажа за една нова материя, я която тепърва ми предстои да навлизам. От доста време насам чета за ползите от етеричните масла и тяхното приложение в ежедневието ни. Като всяка майка на малко дете, непрестанно търся алтернативи на химическите продукти, които се предлагат на пазара &...

Деца или кариера - Sunrising Life

В последно време разсъждавам върху доста екзистенциални въпроси. Един от тях е именно кое да бъде първо – децата или кариерата? Кариера преди децата или деца преди кариерата? Този въпрос в повечето случаи не е на дневен ре...

Местност

В годините сме посещавали доста пъти местността Рупите, но сякаш все не стигах да напиша статия за тях. Ето, че най-накрая дойде време да напиша някой и друг ред по темата. Миналата година, когато малката беше на 7-8 месеца се отправихме към първата ни разходка с бебе. Тогава посетихме много и интересни забележителности в района на Сандански. Едно от тях беше именно Рупите. Малко повече информа...

22 хижи на Витоша - Sunrising Life

Витоша е една от най-леснодостъпните планини. Всеки уикенд там се качват стотици хора. Някои за активен планински туризъм, други за лежерна разходка из горите, трети за пикник и почивка. Предлагаме ви съкратена информация за хижите на Витоша, където можете да се отбиете да починете или да хапнете някоя вкусна чорба. Дадените часове са ориентиров...

Мини палачинки с ягода и банан за деца - Sunrising Life

Има много моменти, в който детето е наистина много претенциозно по отношение на храната си. В такива моменти правя всичко възможно да замаскирам някои полезни неща като плодове и зеленчуци в ядене, което знам, че обича и ще яде. Като всяко малко дете, Рая обожава да хапва всякакви тестени неща. Може би...

Идеи за разходка на Витоша с малко дете - Sunrising Life

Честно да си призная, нямам търпение вече да свършват студените дни и да става топличко. Чакам в планината да стане подходящо за пикник и п...

Сусамов тахан - вкусно, полезно и здравословно - Sunrising Life

Има няколко продукта, без които нашият дом не остава. Един от тях е всеизвестният сусамов тахан. Обожаваме да ядем тахан.   Всяка сутрин слагаме в смутито за зак...

Всичко за Омега-3 мастни киселини - рибено масло - Sunrising Life

От доста време насам се каня да седна да напиша малко повече за рибеното масло, което е известно още като омега-3 мастни киселини. Омега-3 мастни киселини са една от двете групи к...

Асенова крепост - да се потопим в славното минало - Sunrising Life

Когато с Пепи бяхме още „млади гаджета" пътувахме почти непрекъснато. Годината преди да се роди малката беше наи...

Какво научих по време на майчинството - Sunrising Life

От почти година и половина съм майка на едно прекрасно малко момиченце, което с всеки изминал ден ме впечатлява. С всеки изминал ден се влюбвам все повече в нея и наистина не мога да опиша дори една малка част от любовта която изпитвам към нея. Любовта към детето наистина ...

Игри вкъщи, когато навън е студено - за деца около годинка - Sunrising Life

Тази зима официално е една от най-бавно минаващите и трдуните за мен. Бременна съм и имам едно 16 месечно човече, което кипи от енергия. А времето навън толкова не ме привлича, че не мога да ви опиша. Е, предполагам знаете за какво говоря. Дълго време насила излизахме навън за по 30-40 минути, защото е добре за детето, но в...

Крушунски водопади - прекрасна идея кратка разходка с дете - Sunrising Life

От много време насам исках да се разходим до Крушунски водопади и Деветашката пещера, но някак все не стигахме до тази част на България. Всъщност тези две дестинации са напълно възможни за еднодневна разходка. Първоначалния ни план беше да пренощуваме в района на Ловеч и бяхме набелязали още няколко забележителности, до ко...

Деветашка пещера - Sunrising Life

Изчакахме времето да се позатопли и решихме да се отправим към една много дълго чакана дестинация – Деветашка пещера, Крушунските водопади и други забележителности около Ловеч. От много време насам планувам да разгледаме този район, но така и все не стигахме до там. Е...

Кърмене по време на бременност - Sunrising Life

Силно разпространен е фактът, че докато жената кърми, то няма как да забременее. Ами, да, но не е точно така. Дори кърмеща жена има реални шансове да забременее, ако репродуктивната й система „се е завърнала...

Сънят, биологичният часовник и циркадните ритми - Sunrising Life

Сънят заема една голяма част от живота на човек. Всички ние имаме ежедневна нужда от сън, за да се възстановим и презаредим с енергия. Говор...

Водно раждане - ползи и рискове - Sunrising Life

Още когато бях бременна с дъщеря ми имах голямо желание да родя във вода. Водата е една от най-добрите естествени техники за облекчаване на родилните болки. Още тогава четях много по темата и се инфор...

Смути с ягоди и чия - Sunrising Life

Това е една рецепта за смути, която в последно време се превърна в много любима. Не знам от къде, но Пепи беше успял да намери супер вкусни и ароматни ягоди (много нетипично за това време на годината). Както се досещате, веднага им намерихме място – в сутрешно смути с ягоди и чия за закуска. И доста вре...